Medlemslogin Opret profil

Vi har desværre en del udfordringer med nogle biler, der holder ulovligt parkeret oppe ved p-pladser og på flisearealet ved Hal 2.

Det er kun tilladt at køre derop efter kl. 18 og kun tilladt at parkere i de markerede hvide p-båse.

Bemærk: Det er en brandvej og hvis ambulance eller anden udrykningskøretøj skal tilkaldes, så skal der være fri passage til dem.

Tennis afd. har tidligere mindst 2 gange haft behov for tilkørsel og tilkaldelse af ambulancer til tennis og padel banerne til vores medlemmer.

Der vil løbende i den kommende periode være p-vagter, og den fungerende bestyrelsen, også har fokus på problemet bliver løst.

Der er en masse plads på den store p-plads og husk, at det er sundt at bruge benene også inden og efter en Padel eller Tenniskamp!!